مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دکل منوپل دوربین مداربسته در چند نوع ساخته می شود

امروزه استفاده از دوربین مداربسته برای کنترل  ترافیک و جلوگیری از تخلفات رانندگی بسیار اهمیت پیدا نموده است. اما برای این که کارایی دوربین بیشتر شود از دکل منوپل دوربین مداربسته استفاده می شود. این دکل ها در انواع مختلف تولید می شوند. در این مقاله به بررسی انواع آن می پردازیم.


جهت خواندن این مقاله در خصوص دکل منوپل دوربین مداربسته ادامه دهید


دکل منوپل دوربین مداربسته

دکل منوپل دوربین مداربسته  یک پایه دارد و از آن می توان به عنوان دکل مخابراتی شبکه های موبایل و یا سیستم های بی سیم استفاده نمود. اما اگر برای نصب دوربین مدار بسته استفاده شود به آن دکل دوربین گفته می شود.این نوع دکل دوربین مدار بسته بیشتر در سطح معابر شهری مورد استفاده قرار می گیرند و انواع مختلفی دارند.

دکل منوپل دوربین مداربسته 6 وجهی یا سبک

 دکل دوربین مدار بسته 8 وجهی یا سنگین

دکل دوربین فلنجی

دکل پل ،این نوع از نظر قیمت و وزن بسیار پایین تر از انواع دیگر است.

پایه دوربین مداربسته

امروزه از دوربین مداربسته در بسیاری از مکان ها برای حفاظت و کنترل تخلفات استفاده می شود. یکی از انواع دکل ها و پایه های دوربین مداربسته دکل منوپل است. از این نوع دکل می توان برای استادیوم ها و پارک ها و همچنین میادین نفت و گاز نیز استفاده نمود. اما بیشترین و مهمترین نقش دکل منوپل دوربین مدار بسته بیشتر نقش حفاظتی آن است.

طرح این دکل بیشتر به صورت یک هرم ناقص ساخته می شود. اما ساخت آن بسیار به حرفه و تجربه افراد نیازمند است. از این نوع دکل به علت این که می توان به سادگی زاویه دوربین را تنظیم نمود و ارتفاع آن هم بسیار بلند است دارای محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان این محصول دارد.

 این دکل ها را طوری طراحی می نمایند که به سادگی دوربین بتواند در محل خود چرخش نماید. و از این نظر سطح بیشتر تحت کنترل و حفاظت قرار می گیرد.


ویژگی های دکل دوربین مداربسته

دکل پایه دوربین مداربسته در خیابان ها با ارتفاع 9  تا 14 متر تولید می شوند.پایه ها در این نوع به صورت فلنجی یا تلسکوپی ساخته می شوند. و اکثرا دارای بازوهایی در سطح خود هستند.

برای جلوگیری از لرزش در دوربین از ورق های 4 تا 8 میلیمتر در ساخت آن استفاده می شود.

جنس این دکل ها از آهن با روکش گالوانیزه است که آن را در برابر شرایط جوی و بادهای تند محافظت می نماید.ارتفاع در این دکل ها قابل تنظیم و با ارتفاعات مختلف نسبت به نوع کاربری ساخته می شوند.

اگر برای آنتن از این دکل ها استفاده شود ارتفاع آن را می توان از 18 تا 20 متر افزایش داد. دکل منوپل دوربین مداربسته ترافیکی برای نصب علائم، نشانه ها، تابلوهای راهنما و.. مورد استفاده قرار می گیرد.




جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت دکل اسپید دام با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴ 

۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۷۲   –   ۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۸۷



منبع : رونوشت از سایت گروه مهندسی آی تک



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده