بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فروش فونداسیون پایه چراغ خیابانی

فروش فونداسیون پایه چراغ سازه ای بتنی و یا فلزی با ابعاد، وزن و اشکال مختلف به منظور نصب پایه چراغ خیابانی در معابر، بزرگراه ها، آزادراه ها و سایر ساختارهای معماری شهری است. فونداسیون پایه چراغ از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و متناسب با نوع، وزن و تعداد پایه چراغ های خیابانی، طراحی و ساخته خواهند شد. به منظور کسب اطلاعات در حوزه فروش فونداسیون پایه چراغ با ما همراه باشید.


ساختار فونداسیون پایه چراغ خیابانی

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد فونداسیون پایه چراغ خیابانی، سازه نگهدارنده پایه چراغ به منظور تثبیت آن در جایگاه نصب است. ساختار اصلی فونداسیون نگهدارنده پایه چراغ به سه قسمت، بخش تثبیت کننده و نگهدارنده فونداسیون در زمین، بخش نگهدارنده پایه چراغ و بخش دربرگیرنده سیم های برق طراحی شده و در اشکال مختلفی تهیه خواهد شد.

امروزه فونداسیون های نگهدارنده پایه چراغ خیابانی به دو شکل از پیش ساخته و یا قابل ساخت در محل اجرای پروژه در دسترس کاربران قرار گرفته و متناسب با نوع پروژه از ساختار، شکل ظاهری و وزن متفاوتی برخوردار خواهند بود.


http://aytaak.ir/2019/10/08/%D9%81%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%86%D8%B1%D8%A7%D8%BA/


اشکال مختلف فونداسیون نگهدارنده پایه چراغ خیابانی

امروزه اشکال فونداسیون های نگهدارنده نسبت به گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته و متناسب با پیشرفت های انجام شده در حوزه علوم عمران و سازه، به اشکال زیر قابل مشاهده است:


  • پاشنه دار
  • ذوزنقه ای
  • مکعب مربع
  • مکعب مستطیل

موارد کاربرد فونداسیون پایه چراغ خیابانی چیست؟

  • بزرگراه ها، آزادراه ها و خیابان های بین شهری
  • جاده های اصلی و فرعی درون شهری و برون شهری
  • اتوبان های داخل شهری
  • روشنایی مناطق مسکونی، تجاری، فرهنگی و تفریحی
  • مراکز خرید، پارکینگ ها و پایانه های مسافربری


انواع مختلف فونداسیون های پایه چراغ خیابانی

انتخاب فونداسیون پایه به منظور تثبیت و نصب پایه های چراغ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و متناسب با شرایط محیطی مانند نوع خاک منطقه اجرای پروژه، مقاومت خاک، میزان بادخوری پایه و وزن پایه چراغ انتخاب، سفارش و یا خریداری خواهد شد. انواع مختلف فونداسیون در این زمینه عبارت اند از فونداسیون منفرد، فونداسیون نواری و فونداسیون گسترده. انواع مختلف فونداسیون های مذکور بسته به شرایط و عوامل نامبرده شده در شرایط متفاوتی تهیه و نصب خواهند شد.


فونداسیون های پایه چراغ از پیش ساخته

امروزه یکی از پرطرفدارترین نوع فونداسیون آماده پایه چراغ خیابانی در سراسر جهان، نوع پیش ساخته آن است. این نوع از فونداسیون دارای اندازه هایی در بازه 2 تا 18 متر طراحی و تهیه شده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این نوع از فونداسیون های نگهدارنده به شکل ریخته گری شابلونی تهیه شده و در قیمت های متفاوتی بسته به پارامترهای تاثیرگذار در کیفیت فونداسیون به خریدار عرضه خواهند شد.

فونداسیون های از پیش ساخته به منظور نگهداری و ثبت پایه چراغ در تابلو برق ها، پایه دوربین های راهنمایی و رانندگی و تثبیت چراغ در معابر عمومی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


تهیه و خرید فونداسیون های نگهدارنده پایه چراغ خیابانی

کیفیت و قیمت مناسب محصول از مهمترین پارامترهای موثر در سفارش و خرید انواع مختلف فونداسیون پایه چراغ خیابانی است. نوع بتن مورد استفاده و میزان مقاومت آن از مهمترین عوامل تاثیرگذار در تعیین کیفیت بتن بوده و تاثیر فراوانی بر تخمین قیمت این سازه خواهد داشت. از اینرو پیشنهاد میشود فونداسیون مورد نظر خود را از شرکت های معتبر و قابل اعتماد در این زمینه خریداری نموده و لذت یک خرید رضایت بخش را تجربه نمایید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده