بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تولید کننده دکل مهاری به چه نکاتی توجه می کند ?

در زمان تولید دکل مهاری نیاز است که به یک سری از المان ها توجه نمود. نصب دکل بر روی بام سازه ها و یا بر روی زمین نوع دکل و موارد مصرف آن تولید کننده دکل مهاری را بر آن می دارد که این تجهیزات را به شکل های مختلفی تولید نماید.


 تولید دکل مهاری به روش گالوانیزاسیون

در شرایطی که رطوبت محیط بیشتر از حد مطلوب باشد امکان فرسودگی در دکل ها بسیار زیاد است. برای همین تولید کننده دکل مهاری برای این دکل ها از پوشش گالوانیزه گرم بر روی بدنه و متعلقات آن استفاده می نماید. این پوشش مانع از زنگ زدگی بدنه و این بین رفتن آن در شرایط محیط می شود.


ساخت مناسب دکل

منطقه محل نصب دکل بر نوع ساخت دکل تاثیر زیادی دارد. در شرایطی که محل نصب دکل یک منطقه بادخیز باشد و شدت وزش باد در منطقه زیاد باشد. تولیدی دکل مهاری از اتصالات محکم تر و سیم های مهار با سایز بیشتر برای نصب دکل استفاده می نماید. زلزله خیز بودن منطقه نیز بر نوع فونداسیون و سایز میلگردهای مصرفی در آن اضافه می کند.

تولید دکل مهاری

تولید فروش انواع دکل مهاری

از دیگر المان هایی که تولید کننده دکل مهاری در زمان تولید این دکل ها برای آن در نظر می گیرد متعلقات دکل است. انکر راد، انکر بولت، صفحه تعادل، تسمه کمربندی و بسیاری از متعلقات دکل در زمان نصب دکل بسیار موثر بوده و با توجه به افزایش سیم مهار بر این متعلقات افزوده می شود.


http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/


تولید دکل مهاری با طراحی های مختلف

بسته به کاربری دکل ها این تجهیزات به شکل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. دکل های سه وجهی و دکل های چهار وجهی باعث تنوع تولید دکل شده است. معمولا بر روی بام سازه ها از انواع کم وزن تر این دکل ها استفاده می شود. اما در محل های که فضای کافی وجود داشته باشد دکل ها بر روی زمین نصب می شوند.

تولید کننده دکل مهاری

سیم مهاری در نصب دکل

سیم مهار یکی از مهمترین متعلقات دکل در زمان نصب است. در صورتی که ارتفاع دکل بیشتر باشد باید از سیم مهار با متراژ بیشتر و سایز بزرگتر استفاده شود. این سیم ها با سکش های قوی به دکل متصل شده و مانع از سقوط دکل می شود.


تولید کننده دکل مهاری

تولید کنندگان دکل های مهاری با توجه به نیاز مشتری و منطقه نصب دکل و همچنین ارتفاع و کاربری دکل این تجهیزات را در انواع مختلف تولید و به مشتری عرضه می نمایند. رعایت استانداردها در زمان تولید یکی از الزامات این کار است. اما بعضی از تولید کنندگان به این استانداردها توجه نکرده و باعث بروز آسیب به افراد می شوند. برای همین در زمان خرید این تجهیزات به اعتبار تولید کننده آن توجه نمایید.


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دکل مهاری به سایت ما به آدرس مراجعه کنید.




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده