بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ویژگی ها و طریقه نصب دکل مهاری

ویژگی ها و طریقه نصب دکل مهاری

دکل مهاری که به وسیله سیم مهار کنترل می شود و این سیم ها یا به زمین یا به تکیه گاهی مهار می گردند نوعی از دکل های پرکاربرد مخابراتی می باشند. ساختار کلی این دکل ها سه ضلعی بوده که هر 3 متر دارای یک سکشن می باشند. این دکل ها را می توان تا ارتفاع 300 الی 400 متر هم افزایش داد و نصب کرد. جنس مصالح به کار رفته برای ساخت دکل ها از فولاد می باشد.


دکل های مهاری

دکل های مهاری در دو شکل سه ضلعی و چهار ضلعی دیده می شوند. یکی از مزیت های مهمی که در این دکل ها وجود دارد امکان افزایش ارتفاع آنها می باشد. از دیگر شاخصه های این دکل ها هزینه پایین آنها در نصب می باشد. ویژگی اصلی این دکل ها وزن سبک و استقامت بالای آن است. در مکان هایی که فضای مناسبی برای نصب وجود ندارد بهترین گزینه می تواند دکل های مهاری تشکیل شده از لوله و میلگرد باشد، بدین صورت که در ابتدا با در نظر گرفتن دایره ای در فضای نصب دکل به طوری که شعاع دایره یک سوم ارتفاع دکل باشد شروع می شود و به کمک دستگاه جین پل ادامه فرآیند ساخت دکل آغاز می شود. از دکل های مهاری برای نصب آنتن های رادیویی، آنتن های بی سیم، شبکه وایرلس، دکل های دریانوردی و... استفاده می شود.

نصب دکل مهاری

برای قرار دادن دکل در موقعیت مورد نظر ابتدا فونداسیون را اجرا می کنند و سپس برای فیکس کردن دکل از کابل های مهاری استفاده می کنند که از هر طرف با زاویه 120 درجه به زمین متصل می شود. البته خوب است بدانید که دستگاه جین پول مناسب نصب دکل هایی با وزن کم است زیرا باید برای نصب دکل های سنگین تر از جرثقیل استفاده کرد. اما راه دیگری که برای نصب این دکل های سنگین وجود دارد مونتاژ اجزای دکل بر روی زمین و سپس نصب آن در ارتفاع به وسیله جرثقیل بر روی هم است.

برای فروش دکل مهاری با توجه به نیاز در انواع مختلف فروش دکل با گالوانیزه، بدون گالوانیزه، با گالوانیزه و رنگ و... می باشد.   

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده