بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با نصب دکل مهاری و قیمت این دکل ها

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد نصب دکل مهاری بپردازیم در صورتی که می خواهید در مورد دکل های مهاری و قیمت دکل مهاری اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/


دکل مهاری

دکل های مهاری یکی از دکل های پرکاربردی است که در همه مکان ها می توان آن را مشاهده کرد. عرض دکل های مهاری از ابتدا تا انتهای آن ثابت است. دکل های مهاری با استفاده از سیم های مخصوص مهار می شود. از آنجا که به همراه سیم نصب می شود لذا فضای نسبتا بیشتری برای نصب آن لازم است. یکی از مهمترین مزیت های دکل مهاری این است که در مدت زمان اندکی قابلیت نصب را دارد.

دکل مهاری

کاربرد دکل های مهاری

دکل های مهاری کاربردهای مختلفی دارند و از جمله آنها می توان به نصب آنتن های بی سیم، آنتن های مخابراتی و آنتن های اینترنتی اشاره کرد. از آنجا که دکل های مهاری برای استفاده های سبک طراحی شده است و از وزن بسیار کمی نیز برخوردار است قابلیت استفاده بر روی سازه های مختلف را دارد و از آن بر روی سطوح مختلفی مانند بتنی، فلزی و سوله ها می توان به راحتی استفاده کرد.

دکل های مهاری دارای دو نوع قاعده به شکل های مربع و مثلث هستند که در انتخاب آنها میزان شدت باد محل بارگذاری و ارتفاع حائز اهمیت است. همچنین با توجه به شرایط محل نصب ممکن است که از لوله، میلگرد و یا نبشی در ساخت استفاده شود. اعداد مربوط به دکل های مهاری را با G لاتین نشان می دهند که بیانگر قاعده دکل است برای مثال در دکل هایی که اندازه این حروف 55 است اندازه قاعده نیز برابر با 55 می باشد. در اکثر دکل های مهاری به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی از روکش گالوانیزه نیز استفاده می شود.


نصب دکل مهاری

برای نصب و پیاده سازی انواع دکل های مهاری نیازمند افراد متخصص هستید بر این اساس در نصب دکل مهاری داشتن تخصص و تجربه بسیار ضروری است چرا که باید تمامی شرایط و موانع با توجه به هدفی که برای نصب دکل های مهاری وجود دارد باید در نظر گرفته شود و بر اساس آن اقدامات لازم انجام گردد.

قیمت دکل مهاری

قیمت دکل های مهاری

در میان انواع مختلفی از دکل ها که وجود دارد قیمت دکل مهاری بسیار مناسب و ارزان است دکل های مهاری با توجه به شرایط محل نصب و نوع کاربرد در انواع و شماره های مختلف ساخته می شوند که قیمت آنها با یکدیگر نیز متفاوت است و قیمت دکل هایی که در ساخت آنها از لوله استفاده شده است با قیمت دکل هایی که از میلگرد استفاده شده است کاملا متفاوت خواهد بود.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده