مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» درباره دکل مهاری g35 سه پایه

درباره دکل مهاری g35 سه پایه

دکل های مهاری که در بسیاری از کاربردهای مخابراتی از آن ها استفاده می شود نوعی دکل است که به وسیله سیم مهار به زمین یا یک تکیه گاه دیگر وصل می شوند. دکل مهاری g35 سه پایه نیز نوعی از این دکل های مهاری است که کاربردهای بسیار مخابراتی دارد و در مناطقی مختلفی از آن استفاده می شود.


دکل مهاری g35 سه وجهی چیست؟

دکل های مهاری به دلیل اینکه دارای وزنی سبک هستند در مکان هایی که فضای کمی وجود دارد استفاده می شود. دکل مهاری g35 سه پایه نوعی از دکل های مهاری است که شکل ظاهری آن به صورت وجهی و سه ضلعی است و دارای عرض 35 متر می باشد. دکل مهاری g35 از سکش هایی سه متری و در دو تیپ A و B تشکیل شده است. میلگردهایی به صورت خرپایی در دو نمره 8 یا 10 برای ساخت این نوع دکل بکار برده شده اند. این نوع دکل ها به دلیل وزن بسیار سبکی که دارند برای نصب آنتن های بی سیم، آنتن های موبایل، آنتن های رادیو و دیش های اینترنت استفاده می شوند. از این نوع دکل ها به وفور در منازل، مناطق شهری و ادارات استفاده می شود.


دکل مهاری g35 چگونه نصب می شود؟

همانگونه که گفته شد دکل های مهاری از جمله دکل مهاری g35 ، فضای زیادی برای نصب احتیاج ندارند. اگر این نوع دکل را بخواهید بر روی زمین نصب کنید، برای نصب سیم مهار نیاز به فضای زیادی خواهید داشت. برای نصب این نوع دکل ها باید زا متخصصان این امر استفاده کرد زیرا کاری تخصصی است. برای نصب این دکل بر روی زمین باید حداقل 3.1 متر ارتفاع را برای نصب سیمی مهار دکل در نظر بگیرید.


نکاتی در رابطه با دکل مهاری g35 سه پایه

  • هر سکشن در دکل مهاری g35 سه وجهی دارای اتصالات و بدنه ای میلگردی است که با استفاده از جوش CO2 به هم متصل شده اند.
  • اگر به ظاهر سکشن ها دقت کنید، شبیه مثل هستند و برای افزایش مقاومت و ایستایی کل دکل از 8 ردیف پله برای هر سکشن استفاده شده است که باعث می شود تا بالا رفتن از دکل و سکشن ها راحت تر صورت گیرد.
  • برای پیشگیری از زنگ زدگی و فرسودگی دکل زا پوشش گالوانیزه برای آن استفاده شده است.
  • به هنگام نصب دکل مهاری g35 سه پایه به ازای هر 6 الی 9 متر، از سیم مهار در سه جهت و با زاویه 120 درجه استفاده می شود.
  • بیشترین ارتفاع در دکل مهاری g35 سی و شش متر است.
  • سیم مهار دارای قطر 6 میلیمتری است و از نوع گالوانیزه نیز ساخته شده است.
  • هر قطعه در دکل مهاری g35 ، وزنی حدود 25 کیلوگرم دارد.



منبع : http://aytaak.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%db%8c/%d8%af%da%a9%d9%84-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%db%8c-g35/

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده