بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با انواع مختلف دکل مهاری

آشنایی با انواع مختلف دکل مهاری

 دکل مهاری در واقع یکی از مهمترین بخش های ساخت شبکه های مخابراتی است. این نوع از دکل های مخابراتی به دلیل ساختار ساده و منحصر به فرد خود، کارایی زیادی دارند و اغلب برای شبکه های اینترنتی و بی سیم مورد استفاده قرار می گیرند. اما آیا از مزایای این نوع از دکل ها مطلع هستید؟ در ادامه به معرفی بیشتر دکل های مهاری می پردازیم.


دکل مهاری چیست؟

همان طور که از نام این دکل مشخص است، صرفه به دکل هایی اطلاق می گردد که توسط کابل های قوی و محکمی به یک تکیه گاه مستحکم مانند زمین متصل شده و مهار شوند. این نوع از دکل ها، در عرصه امور مخابراتی بسیار پر کاربرد بوده و مزایای بیشماری دارند. دکل مهاری اغلب در مناطقی نصب می گردند که فضا برای اتصال کابل ها وجود داشته باشد. از این رو دکل های مهاری برای مناطقی با وسعت بالا مناسب تر است.

مزایای دکل های مهاری

در اولین گام بهتر است به پیکربندی این نوع از دکل ها بپردازیم. دکل مهاری، دارای بدنه ای سبک است که حمل و نقل آن را راحت تر می کند. هر سکشن از دکل های مهاری ارتفاعی ۳ متری دارند. از این رو می توان با اتصال چند سکشن به یکدیگر، دکلی با ارتفاع دلخواه را تولید نمود. نصب این دکل ها بسیار ساده می باشد.

وجود بدنه مشبک در دکل های مهاری سبب شده تا این محصولات در برابر بادها و طوفان های شدید بسیار مقاوم تر باشند. دکل های مهاری، مناسب ترین گزینه برای ساخت دکل مخابراتی در سطح هر شهر می باشند و قابلیت نصب بر روی هر ارتفاعی مانند پشت بام ها را نیز دارند. این دکل ها همچنین به دلیل قیمت مناسبی که دارند، برای استفاده در پروژه های عظیم مخابراتی، بسیار مقرون به صرفه می باشند. دکل مهاری از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که عبارتند از: بدنه، پیچ و مهره، کابل مهاری، صفحه تعادل و ...

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

هر یک از این اجزا در صورت حذف از دکل، سبب تخریب آن و ایجاد خسارات زیادی می شود. اما خرید این محصول کار ساده ای نیست. خرید اینترنتی دکل مخابراتی، روش صحیح و مقرون به صرفه ای برای تهیه این محصول است. قیمت دکل های مهار نیز در فروشگاه های اینترنتی معتبر، دارای نرخ ثابت و مناسبی می باشد که خرید را ساده تر می کند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده