بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با تولید کننده دکل مهاری

آشنایی با تولید کننده دکل مهاری

در صورتی که به دنبال تولید کننده دکل مهاری هستید و می خواهید از طریق تولید کننده دکل مهاری، بهترین نوع دکل مهاری را تهیه کنید در این مقاله ما را همراهی کنید. دکل های مهاری یکی از انواع دکل های مخابراتی و ارتباطاتی است که فراوان مورد استفاده قرار می گیرد.


دکل مهاری چیست ؟ 

دکل مهاری از جمله دکل های مخابراتی به حساب می آید. دلایلی از قبیل نوع ، زمان نصب و آماده سازی آن و هزینه هایی که برای نصب آن لازم است موجب شده است تا از این نوع دکل بیشترین استفاده شود. دکل های مهاری را می توان تا ارتفاع صد و پنجاه متر، نصب کرد.

http://aytaak.ir/category/wirelees_link/%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

شکل و ساختار این دکل ها، عمود و بلند است و برای این که ثابت بماند و حالت پایداری داشته باشد باید از کابل های مخصوص برای مهار آن استفاده کرد و به همین دلیل نیز به این نوع از دکل ها، دکل های مهاری گفته می شود. دکل های مهاری می توانند وزن خود را تحمل کنند ولی به منظور تحمل نیروهایی مانند باد به کابل های مهاری نیاز دارند این کابل ها به زمین اتصال داده می شوند. دکل های مهاری در انواع سه پایه و چهار پایه موجود است و به دلیل این که از وزن سبکی برخوردار است در جاهایی که فضای کمی وجود دارد، قابل استفاده است.



مزایای دکل مهاری

از مهم ترین مزایای دکل های مهاری می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:


  • هزینه ی اجرای این دکل ها بسیار کم است.
  • از آنجا که شکل بخش های مختلف آن یکسان است، زمان نصب کوتاه است.
  • وزن آن کم و از استقامت بالایی نیز برخوردار است.
  • این نوع از دکل ها به آسانی قبل نصب هستند.
  • به دلیل داشتن حالت عمودی، فضای کمتری را در هنگام نصب اشغال می کند.


تولید کننده دکل مهاری

تولیدکننده دکل مهاری در زمینه ساخت دکل مهاری خدمات ارائه می دهد، تولید کننده دکل مهاری انواع مختلفی از دکل ها را تولید می کند از انواع این دکل ها که توسط تولیدکننده دکل مهاری تولید می شود می توانیم به دکل های جی 80، جی 65، جی 55، جی 45، جی 35 و جی 25 اشاره داشته باشیم.



منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده